اس ام اس وجوک پ نه پ جدید
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 15206
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه






تو راند دوم یارو رو زدم ولو شده رو زمین ..مربیم میگه ناک اوت شده؟

پـَـ نـَـ پـَـ گرفته خوابیده بقیه شو صبح بازی کنیم

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم، میگه بشینید تورو خدا برای من پاشدید؟

پـَـ نـَـ پـَـ همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم !

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

جواب سوال استاد رو نمیدونستم ساکت نگاهش میکردم ، میپرسه درس نخوندی؟

پـَـ نـَـ پـَـ زیر لفظی میخوام!!!


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;




تو راند دوم یارو رو زدم ولو شده رو زمین ..مربیم میگه ناک اوت شده؟

پـَـ نـَـ پـَـ گرفته خوابیده بقیه شو صبح بازی کنیم

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم، میگه بشینید تورو خدا برای من پاشدید؟

پـَـ نـَـ پـَـ همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم !

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

جواب سوال استاد رو نمیدونستم ساکت نگاهش میکردم ، میپرسه درس نخوندی؟

پـَـ نـَـ پـَـ زیر لفظی میخوام!!!


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


داداشم داشت خمیازه میکشید و کش و قوس می رفت ، مامانم میگه: داره خمیازه می کشه؟؟؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ هنگ کرده بود داره ری استارت می کنه!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

بچه فامیلمون تو بغلم داره خوابش میبره به مامانش میگم یه بالشت بده بخوابونمش&hellip; میگه آخی بچمو؟؟؟!!!

پـَـ نـَـ پـَـ بالشتو هی داره گریه میکنه بهونه میگیره صداش داره میاد!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

رفتم پیتزایی میگم دو تا مینی لطفا , میگه مینی پیتزا ؟

پـَـ نـَـ پـَـ دو تا مینی بوس بده با سس سفید!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه .. میگه دکککی .. می ترسی؟؟؟

پـَـ نـَـ پـَـ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

تو اتوبان داشتم لایی میکشیدم، یه زانتیا اومد گفت داری لایی بازی میکنی؟؟؟

پـَـ نـَـ پـَـ دارم واست عربی میرقصم!!!

گفت: دِ نـَــ دِ کنترل نا محسوس بزن بغل!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

دارم با دوستام راه میرم پام پیچ خورد،خوردم زمین. میگه کمک میخوای؟

پـَــــ نـَـــ پـَــــ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می&zwnj;کنم!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

تو خیابون بودیم میگم آخی ببین ماشین زده بهش بیچاره مرده کفن کشیدن روش..&hellip;

میگه واقعا مرده؟

پَـــ نَـــ پَـــ داره تمارض میکنه پنالتی بگیره!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

رفتم اقدام کردم واسه ویزا, یارو میگه میخواید از کشور خارج بشید؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام از خارج وارد بشم!

گفت یعنی وارد خارج بشید؟

گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام خارج از وارد بشم!

گفت یعنی کلا میخواید خارج بشید؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ&hellip;&hellip; گفت پـَـ نـَـ پـَـ و کوفت درست حرف بزن ببینم چه غلطی میخوای بکنی؟!!!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

به دوستم میگم چیز-پی-ان داری؟ میگه واسه رد شدن از شیلتر میخوای؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه رد شدن از تنگه ابو غُریب میخوام. هم سنگرام منتظرن!!!

&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟
میگم پَ نَ پَ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







13 آذر 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی