♡ فقط بخاطر تو که خیلی دوست دارم
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 427
بازدید کل : 15209
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه





 


دستانم گرمی دستانت را می خواهد پس دستانم را به تو میدهم

 قلبم تپش قلبت را می خواهد پس قلبم را به تو میدهم


 چشمانم نگاه زیبایت را می خواهد پس نگاهم از آن توست

 عشقم تمامی لحظات تو را می خواهند وبرای با تو بودن دلتنگی میکنند


 دل من همانند آسمان ابری از دوری تو ابری است


 درخشش چشمانم همانند خورشید درخشان انتظار چشمانت را می کشند


 پس بدان اگر پروانه سوختن شمع را فراموش کند من هرگزفراموشت نخواهم کرد.

 عاشـــــــقـــــــــانـــــــه دوســــــتت خواهــــــــــم داشـــــــــــت

 

زنهــا هــــرگز نمیگویند
تو را دوست دارم
ولی وقتــــی از تو پرسیدند
مرا دوست داری
بدان که درون آنها جــــــای گـــــرفته ای.....!






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







5 دی 1391برچسب:, :: 20:28 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی