غریبونه
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 431
بازدید کل : 15213
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه




چه قشنگ عاشق هم شدیم و اما


چه غریبونه هم رو تو قصه باختیم

ما دوتا که عاشقونه

با همون تلخی جدایی ساختیم


من از این جدایی از این فاصله

گلایه دارم

هرکی اشک هام رو میبینه

میکنه کنایه بارم

اگه باز چشمام می باره

اگه بارونی و خیسن

اگه دستام بی اراده

همش از تو مینویسن


اگه دل خوشی ندارم

اگه گوشه گیر و تنهام

واسه اینکه از تو دورم

اگه گریه داره حرفام


اگه چشمام بی اراده به نگاه تو گره خورد

اگه این دل زیر بار این جدایی غصه ها خورد



ما دوتا سهم مون از هم

یه نگاه بی طریق بود

عشق تو ناجی من شد توی دریای دو راهی

که بی غریق بود


من از این جدایی از این فاصله گلایه دارم

هرکی اشکهام رو میبینه

می کنه کنایه بارم

اگه باز چشمام می باره

اگه بارونی و خیسن

اگه دستام بی اراده

همش از تو مینویسن


تا نگامو بی هوا

به جای خالیه تودوختم


غم بی کسیم رو بازم تو خودم ریختم و سوختم


بخودم دلخوشی میدم

منکه خالی از امیدم

که بازم تورو میبینم

دست به دستای تو میدم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







15 آذر 1391برچسب:, :: 0:7 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی