عکس های اوریل و چندتا جمله ی قشنگ
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 441
بازدید کل : 15223
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه




بعضـــی چیــــز هـــا رو بـــایـــد بنــــویســـم

نـــه بــــرای اینکــــه همــــه بخـــونـــن و بگــــن " عالیـــــه "

نـــــــه ...

فقط برای اینکه..........


بــــرای اینکــــه خفــــه نشــــم همیــــن

 

 

 

من بی تـــو ،

شعر خواهم نوشت.. تـــو بی من چه خواهی کرد ؟

اصلا"

یادت هست که

نیستم ...!؟

عاشق شدم
غافل از اینکه تو افسانه یودی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







15 آذر 1391برچسب:, :: 14:29 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی