فک وفامیله داریم؟
 
درباره وبلاگ


سلام دوستان من ابوالفضل هستم امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 15207
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



باران اشک ها
عکس و شعرهای عاشقانه





رفتیم خونه پدر بزرگم دختر خاله ی 2سالم رفته در فریزر رو تا آخر باز کرده
بهش میگم: آخه فوضول تو با یخچال چیکار داری؟
میگه: یخچال نیست فریزره!!!
کلا دیگه لال شدم! :)


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


پسرخالم رفته بوده خواستگاری
توی صحبت دونفره
دختره : راستش من قصد ازدواج ندارم :
پسرخالم : منم اومده بودم خونه تون میوه بخورم برم :دی
فک و فامیله داریم؟


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


واکنش مامانم بعد از شنیدن خبر فوت خالش :
وای خوب شد دیروز موهام و رنگ کردما!!! :|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;





رفتیم خونه پدر بزرگم دختر خاله ی 2سالم رفته در فریزر رو تا آخر باز کرده
بهش میگم: آخه فوضول تو با یخچال چیکار داری؟
میگه: یخچال نیست فریزره!!!
کلا دیگه لال شدم! :)


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


پسرخالم رفته بوده خواستگاری
توی صحبت دونفره
دختره : راستش من قصد ازدواج ندارم :
پسرخالم : منم اومده بودم خونه تون میوه بخورم برم :دی
فک و فامیله داریم؟


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


واکنش مامانم بعد از شنیدن خبر فوت خالش :
وای خوب شد دیروز موهام و رنگ کردما!!! :|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


امروز بابابزرگم زنگ زده خونه با من صحبت میکنه
یهو برگشت بهم گفت : نمیدونم چی شده تازگی ها خیلی آشغال شدی!!!!!!!!!!
من :جان!!!!!!!!!!! چی کار کردم مگه؟؟؟
میگه: کاری نکردی عزیزم زنگ زدم به موبایلت آشغال بود!!
من :|
فک و فامیله داریم؟


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﺩﺧﺘﺮ ﻳﻜﻲ اﺯ اﻗﻮاﻡ ﺑﺮاﻱ ﺧﻮاﻫﺮﻡ ...ﻗﺪﺵ اﻧﺪاﺯﻩ ﺧﻮﺩﺗﻪ,ﻫﻴﻜﻠﺸﻢ ﺷﺒﻴﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ....ﻭﻟﻲ ﺧﻮﺷﮕﻠﻪ !!!!! ﺧﺐ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺷﺪ ﺑﭽﻪ...:|
فک و فامیله ﺗﺨﺮﻳﺐ ﭼﻴﻪ ﺩاﺭﻳﻢ؟


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


یک روز مامان بزرگم که یک کم حواس پرتی داره ازم پرسید:کدوم دبیرستانی پسرم؟ اون موقع من لیسانسم هم گرفته بودم ولی برا اینکه دلشو نشکنم گفتم:دبیرستان مالک اشتر.
مامان بزرگم هم نه برداشت و نه گذاشت،سریع گفت:خاک تو سرت کنن که با 25 سال سن هنوز داری تو دبیرستان در جا میزنی. :|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


یه بار پیش داداشم نشسته بودم، با گوشی خودم زنگ زدم ببینم زنگ گوشیش چیه وقتی من زنگ میزنم؟
دیدم با صدای خودش ضبط کرده میگه : ور ندار ساراس ور ندار ساراس
من :|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


زلزله اومده همه دارن میدون طرف حیــاط بابام از خواب بیدار شد دوید طرف آشپزخونه! میگم بابا اینوری! میگه الان با لیوان چای&zwnj;ام میام :-|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


یکی از استراتژی های مامانم وقتی که گوشت خورشتاش کمه اینه که میگه:گوشت زیاد ریختما،ولی گوشتش مال بره بوده آب شده!!!
حالا اون به کنار جالب تر از اون بابامه که میگه:مهم خاصیتشه که رفته تو خورشت،عیبی نداره!!!
همینه 25 ساله دارن به خوبی و خوشی با هم زندگی میکنن!
خدایی الگوی مناسبی اند واسه زوج های جوان. :))


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


+پدرمن، بابای من، آخه چرا شب بصورت نامحسوس کولرو خاموش میکنی. 2 لیتر عرق کردم، زیرپوشم دیگه با بدنم یکی شده آخه.
- پسرم.بابایی!! پدر که شدی می فهمی چرا!!
+ینی اشک تو چشام گوله شد :دی


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


مامانم اومده میگه : به نظرت شام چی بخوریم ؟
میگم : سبزی پلو ماهی
میگه : گمشو بابا میخوام استانبولی درست کنم!! :|
خب مادر من اینکه میگی "به نظرت" دقیقاً منظورت چیه ؟؟ :|


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


دیروز با بابام داشتیم والیبال زنان المپیک رو تو دبی اسپرت میدیدیم بد ست اول تموم شد ! داشت صحنه اهسته بازی رو نشون میداد و مثلا حرکت های جالبشون رو اسلوموشن کرده بودن یهو بابام برگشت گفت باز احتمالا اونور داره دختری چیزی نشون میده این پدر سوخته ها ورداشتن دارن صحنه بازی نشون میدن !
بد من زدم زیر خنده بدش فهمید خیلی شیک و مجلسی گفت به کسی نگو !
شب اومدم خونه دیدم واسه همه تو خونه گفته پیمان این سوتی رو داده ! :O


&amp;&amp;&amp;&amp;&amp;


یعنی دموکراسی تو خونه پدربزرگ من بیداد میکنه.پدربزرگم هر وقت با مامان بزرگم دعواش میشه وسط دعوا از مادر بزرگم نظر سنجی میکنه و میگه:
بابابزرگم:میخوای فحشت بدم؟!
یا در مواردی که دیکتاتور میشه تهدید میکنه.
بابابزرگم:فحشت میدما.
و یا در موارد اتمام حجت می فرمایند:
بابابزرگم:(رو به ما)باز میخواد فحشش بدما!
فک و فامیله داریم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







13 آذر 1391برچسب:, :: 21:41 ::  نويسنده : ابوالفضل عقیقی